»Sledili so dnevi, polni zmede, političnih prerekanj, strahov – in omejitve svobode gibanja.«
»Vsi dopisniki iz Italije smo takrat imeli občutek, da smo hočeš-nočeš v vlogi ne le informatorja, ampak izobraževalca, ki ponuja nekakšna navodila za uporabo.«
»Prvi vir, na katerega sem se naslonil, je bil zdaj že pokojni profesor slovenščine z univerze Sapienza, ki se je v tistih dneh mudil na domu v Bergamu.«
»Javno zdravstvo je bilo tako podcenjeno, da ni imelo prav nobenih zalog običajne opreme pri izbruhu epidemije.«
»Če zdaj pogledam nazaj, se mi zdi, da se v Lombardiji iz izkušnje niso naučili prav nič, saj še naprej vztrajajo pri enakem modelu zdravstva.«
»Minilo je četrt stoletja od prve izdaje, a knjiga Naš vsakdanji kino brezčasno z isto silovitostjo ostaja v navdih!«
»To je včasih lahkotna zgodba, ki želi raziskati naše strahove pred tistim, česar ne poznamo in nimamo niti namena spoznati in srečati.«
»Že zato, ker sem učitelj računalništva, nisem apriori za prepoved.«
»Moram pa še dodati, da se spreminja tehnologija.«
»Sam imam sicer zelo dobre izkušnje s starši, ti dejansko pridejo k meni, ker želimo rešiti nek položaj in želijo dobiti moj vpogled pri težavah.«
»Pomembno mi je, da dijaki vidijo, da sem samo človek, da nisem popoln učitelj, da moje znanje ni v vseh vidikih maksimalno in imam ogromno prostora, da se doizobrazim in najdem neko novo področje.«
»Ja, opažam pomanjkanje motivacije, tudi med učitelji nasploh velja, da včasih delamo preveč za mir, mir v zbornici ali pa pred starši, podobno delajo tudi dijaki.«
»Želim si imeti več motiviranih dijakov.«
»Mislite, da je težava v večini šolah (sploh v Sloveniji), da dijaki nimajo računalništva kot obveznega predmeta v osnovnih šolah.«
»Obstajata dva pola, eni so zelo navdušeni, veliko dijakov pa si ne želi tovrstnih angažmajev, ker jim je samo dovolj mir v hiši, po domače rečeno, želijo petko in to je to.«
»Že zato, ker sem učitelj računalništva, nisem apriori za prepoved, pa ne zato, ker delam promocijo tehnologiji, ampak ker dijaki konec koncev telefone uporabljajo pri pouku.«
»Življenje je zame neke vrste priložnost, da z radovednostjo lahko kaj odkriješ.«
»Benni svojo ostro družbeno kritiko ves čas preoblači v lahkotne in spogledljive suknje.«
»Meloni ima gotovo težavo z Matteom Salvinijem, ki ji prevzema skrajne volivce na desni.«
»Toda tudi Salvini ima težavo: general Roberto Vannacci, ki je s še bolj skrajno retoriko rešil Ligo pred polomijo na evropskih volitvah, se politično osamosvaja.«
»Tudi dediči Silvia Berlusconija močno zamerijo Giorgii Meloni, da v Evropi ni podprla von der Leyen.«
»Dediči Silvia Berlusconija močno zamerijo Giorgii Meloni, da v Evropi ni podprla von der Leyen.«
»troppa frociaggine«
»Gre za žaljivko, vulgarno besedo.«
»To sporočilo lahko pomeni dvoje: ali da je papežu, ki mu italijanščina ni materni jezik, besedo na jezik položil nekdo drug ali pa jo je nekdo drug posredoval javnosti.«
»Čudi se, da papež pozna takšno besedo, ki je, ko govorijo o istospolnih, ne uporabljajo niti skrajneži, kaj šele, da bi jo uporabljal.«
»Muzej povezuje čudovite in zelo bogate zbirke Padovanske univerze, ki upovedujejo osem stoletij zgodovine znanosti v mestu ter se posvečajo razvoju vesolja in Zemlje, evoluciji življenja na Zemlji in nato človeka, posvečajo pa se zlasti odnosu med človekom in okoljem.«
»Gio Ponti si je za sedež Padovanske univerze zamislil unikatne svetilke in lestence, sedeže in klopi, mize in mizice, vrata in kljuke, omare in celo obešalnike.«
»Hodim in samo s fotografijo se ukvarjam, sem prisoten. /.../ Bolj, ko hodim, bolj sem ukoreninjen, in bolj, ko sem prisoten, bolj stvari pridejo k meni.«
»Dolga potovanja z vlaki, z ladjami so čas, ko se poglobim vase. Budna meditacija prek fotoaparata.«